loading...
دانلود آهنگ جدید،عکس،بازی،نرم افزار
محمد محمدی بازدید : 383 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

ShahabBokharaei شهاب بخارایی به خواننده های مجاز اضافه شد…!

پس از مدت ها انتظار و کنسرت های انجام شده ،شهاب بخارایی این خواننده خوش صدا و پر طرفدار بالاخره توانست مجوز خود رو از وزارت ارشاد بگیرد و حالا آزادانه و مطابق با وزارت ارشاد به خوانندگی خود ادامه بدهد….

بقیه خبر در ادامه مطلب…

بسیاری از خوانندگان کشور عزیزمان واقعا حق مجوز داشتن را دارند،ولیمتاسفانه نتوانسته اند رضایت وزارت ارشاد را جلب کنند.

شهاب بخارایی که در اوایل دهه ۸۰ آلبومی را روانه بازار کرد بعد از همکاری با چند شبکه ماهواره ای ممنوع الفعالیت شد که چند روز پیش از طرف اداره ارشاد مجددا مجوز فعالیت وی صادرشد.

از آلبوم های او می توان به «بی قرار» و «منو بشناس» اشاره کرد.بخارایی مدتی به علت ممنوع الفعالیت بودن نتوانست در زمینه موسیقی فعالیت کند ولی خوشبختانه دوباره اجازه فعالیت او صادر شده است.

بخارایی در ادامه گفت: «در حال حاضر مشغول تولید آلبوم جدید خود هستم».

امیدواریم تمامی خواننده هایی مثل شهاب بخارایی که واقعا حقشان هست،بتوانند مجوزشان را از وزارت ارشاد را بگیرند.

برچسب ها «شهاب بخارایی» مجاز شد آروم میگیرم آلبوم جدید شهاب بخارایی آلبوم های شهاب بخارایی آهنگ آهنگ جدید شهاب بخارایی آهنگ شهاب بخارایی آهنگ های جدید شهاب بخارایی آهنگ های شهاب بخارایی آهنگ گناه من آهنگ گناه من از شهاب بخارایی آهنگ گناه من با صدای شهاب بخارایی آهنگهای شهاب بخارای اخبار 24 خرداد 91 اخبار جدید اخبار شهاب بخارایی ایمیل شهاب بخارایی بخارایی بخارایی شماره همراه بیوگرافی خوانندگان بیوگرافی شهاب بخارایی تاریخ انتشار آهنگ گناه من شهاب بخارایی تاریخ تولد شهاب بخارایی تصاویر شهاب بخارایی تصویر شهاب بخارایی توی گناه من خبر خبر جدید شهاب بخارایی خواننده خوشبختی دارم دانلود آلبوم جدید شهاب بخارایی دانلود آهنگ دانلود آهنگ احساساتی دانلود آهنگ با موضوع آغوش دانلود آهنگ با موضوع خوشبختی دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ های شهاب بخارایی دانلود آهنگ گناه من دانلود آهنگ گناه من از شهاب بخارایی دانلود آهنگ گناه من با صدای شهاب بخارایی دانلود آهنگ گناه من شهاب بخارایی دانلود آهنگهای شهاب بخارایی دانلود شهاب بخارایی دانلود فول آلبوم شهاب بخارایی در مورد شهاب بخارایی درباره شهاب بخارایی زندگینامه شهاب بخارایی سایت رسمی شهاب بخارایی سایت شخصی شهاب بخارایی سایت شهاب بخارایی سایت طرفداران شهاب بخارایی سایت هوادارن شهاب بخارایی سایت وزارت ارشاد سن شهاب بخارایی شروع به کار دوباره شهاب بخارایی شماره تلفن شهاب بخارایی شماره تماس شهاب بخارایی شماره شهاب بخارایی شماره موبایل شهاب شهاب شهاب بخارایی شهاب بخارایی فول آلبوم شهاب بخارایی متن آهنگ گناه من شهاب بخارایی مجاز شد؟ شهاب بخارایی مجوز گرفت شهاب بخارایی مجوز گرفت؟ شهاب بخارایی کاور آهنگ گناه من شهاب بخارایی گناه من جدید عکس جدید شهاب بخارایی عکس شهاب بخارایی عکس های شهاب بخارایی عکس های نایاب شهاب بخارایی عکسهای شهاب بخارایی فعالیت شهاب بخارایی مجاز شد وزارت ارشاد ی ایمیل شهاب بخارایی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 499
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 17,368
  • بازدید کلی : 151,141
  • کدهای اختصاصی